symphony of sound

Wednesday, August 5, 2009

the city


I morgen tar jeg meg en tur til Oslo sammen med Cecilie! Vi har kjent hverandre siden jeg gikk i 5. klasse og hun begynte i 8. klasse eller noe sånt, og vi har vært best friends siden den gang, men vi har aldri møttes. Sykt, ikke sant? 6/7 år uten å ha møttes! Grunnen har vært at jeg har vært for liten til å dra inn til Oslo alene for å møte henne, og at jeg ikke har fått lov. Vi skulle møtes i fjor, men da ble det aldri tid. Nå skal vi i alle fall møtes, og jeg gleder meg så utrolig mye :D Tar toget inn 11:37 i morgen inn til Oslo. Handlelisten er allerede klar (kontrollfreak much?). Det blir så gøy, wohoo!

Det kan hende jeg blogger i morgen kveld, men det tviler jeg sterkt på for å være ærlig. Dere klarer dere nok fint :)

Labels: ,

3 Comments:

Blogger Chamila said...

Oi=O det var mange! Jeg har søkt en del selv, men har kun vært på et intervju. Må ha en jobb fort! hm hvor er det du har søkt hen? Og hvor var du på intervju?
Det har jo vært felles ferie så de har kanskje ikke sett så mye på dem enda, men ja know the feeling tro meg!

Wednesday, August 05, 2009 1:49:00 AM  
Blogger Cecilie said...

I had the time of my life :D

Wednesday, August 05, 2009 11:45:00 PM  
Blogger Karoline said...

Me too, Cessipez :D

Thursday, August 06, 2009 3:17:00 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home