symphony of sound

Wednesday, August 12, 2009

in the navy



Da vi kom hjem fra Sverige i dag stakk det en stor pakke opp fra postkassen. Mamma bare "Hmm, Karoline? Jeg tror du har fått post?". Jaaa, jakken min var kommet! All the way from California. Den er litt kort på armene, men den passer ellers så den skal nok være sånn. liker den :) Helt klart verdt sine (mine) 300 kroner. Det siste bildet ble litt dårlig.

Hey, jeg har lyst til å dra på Jonas Brothers konsert i Stockholm i oktober. Noen som vil bli med? Jeg må bare skaffe meg en jobb og mer penger først. Gah. Neida, skal nok ikke, men det hadde vært gøy da.

MEN spørsmålet er, hva syns dere om den nye jakka?

Labels: ,

4 Comments:

Blogger Cecilie said...

I lovelovelovelovelove it on you <3

Sunday, August 16, 2009 3:32:00 AM  
Blogger Karoline said...

Takk :D

Sunday, August 16, 2009 12:06:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

Herregud, jeg elsker jakken! Hvor er den fra? Gud. Headeren din er forresten nydelig, og det samme med resten av bloggen din.

Tuesday, August 18, 2009 1:45:00 AM  
Blogger Karoline said...

Tusen takk :) Jeg kjøpte den på eBay.

Tuesday, August 18, 2009 12:24:00 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home