symphony of sound

Monday, August 10, 2009

random facts

● I 5. klasse sa broren min til meg at jeg aldri kom til å skjønne HTML, men fordi jeg var determined to prove him wrong brukte jeg haugevis med timer på å skjønne det, noe jeg til slutt gjorde og begynte å lage mine egne hjemmesider som faktisk ble ganske populære. Jeg kan ikke skrive mine egne koder, men jeg vet hvordan man bruker dem.

● Jeg er utrolig dårlig til å krangle, rett og slett fordi når jeg blir ordentlig sur klarer jeg ikke å få fram et eneste ord, klarer ikke å ordlegge meg riktig.

● Jeg synes den beste brusen er Pepsi Max på boks.

● Jeg er i grunn ikke noe glad i å skrive, men bestemte meg likevel for å starte en blogg bare fordi.

● Jeg har ganske mye rart for meg, som at jeg hater å ta på bløte ting som for eksempel vått papir. Men jeg elsker å bade og sånt da.

● Jeg begynte å lære meg Adobe Photoshop og Paint Shop Pro samtidig som jeg begynte å lage hjemmesider. Her er to av layoutene jeg lagde i 7. klasse:


● Jeg er allergisk mot veldig mye, blant annet gress og pollen og stort sett alle dyr. Likevel gikk jeg på riding fordi jeg ELSKET hester over alt på jord. Selv om jeg ikke driver med hester kommer jeg alltid til å være en liten hestejente.

● Hver morgen, da jeg gikk til skolen på barneskolen og ungdomsskolen, måtte jeg alltid nyse da jeg gikk fordi et spesielt hus. Det slo aldri feil.

● Jeg høres forkjøla ut året rundt. På høsten og vinteren fordi det er kaldt og jeg faktisk er forkjøla, på våren og sommeren på grunn av allergien. Veldig slitsomt.

Og det var det :) Jeg er fortsatt i skikkelig blah-humør og gidder ikke å flytte over bildene på kameraet. Hadde jeg giddet skulle jeg vist dere hva jeg kjøpte i Oslo og litt sånt. Men det kommer.. etterhvert :)

Labels:

6 Comments:

Anonymous Jas said...

Åh, jeg hadde også hjemmeside og lagde slike layouter før! Husker jeg syntes det var dritgøy, og savner det litt nå egentlig..

Monday, August 10, 2009 4:20:00 PM  
Blogger Karoline said...

Samme her, men på en måte er det deilig å ikke ha det lenger fordi det krevde så mye jobb :)

Monday, August 10, 2009 4:26:00 PM  
Blogger sve said...

Hihi, gøy å lese :D Jeg synes HTML er vanskelig jeg x)

Søte layouter, jeg elsket å lage det før! Paint shop pro <3

Monday, August 10, 2009 5:31:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

Wow, du er flink :D Du kunne ikke skrevet et lite innlegg med noen tips og triks/koder til blogspot? Prøver meg litt fram der nå, men skjønner ikke så mye. Hadde satt stor pris på det ;D

Monday, August 10, 2009 5:55:00 PM  
Blogger Karoline said...

Monkey: takk :D ja, PSP <3

Maia Kristine: takk! :D jeg er ingen ekspert, men jeg prøver meg frem med koder jeg finner, og de fleste basic-kodene ligger allerede inne på Blogspot som å linke et bilde til en annen side og de tingene der. Er det noe spesielt du lurer på da? :)

Monday, August 10, 2009 6:28:00 PM  
Blogger Cecilie said...

Elsker, og husker, den blå Ashley layouten der :) Kjempefin!

Sunday, August 16, 2009 3:28:00 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home