symphony of sound

Monday, August 17, 2009

recovering from the first day of school

Jeg har vært litt fraværende de siste dagene, men det har vært fordi jeg har vært litt opptatt med å nyte de siste feriedagene. På lørdag var jeg på avskjedsfesten til Pia som reiser til Wisconsin i natt, og på søndag var jeg bare rett og slett veldig sliten. Var hos Synne på dagen for å hjelpe henne med å finne antrekk til i dag, og på kvelden var jeg ute og gikk tur med hunden og den nye valpen de har fått. Han er så søt! I går begynte han å grave i matskåla til Latino (den var tom) og dro skåla rundt på stuegulvet i evigheter. Lurer på hva han trodde han skulle finne oppi der.

I dag var det i alle fall første skoledag, og jeg merka at jeg var ganske så nervøs da jeg kjørte hjemmefra selv om jeg ikke hadde noen grunn til det. Jeg skulle tross alt bare tilbake til gode gamle klassen min. Så dagen gikk bra, ingen kleskriser, bortsett fra at jeg hadde kledd på meg altfor mye (cardigan) for å være forberedt på regnværet de hadde meldt. Joa, så ikke en dråpe før for en times tid siden. God bless meteorologene. Bøkene får vi ikke før i slutten av uka, skolepcn får vi ikke tilbake før i begynnelsen av september, så til da må vi skrive for hånd noe som blir en fornøyelse i de fantastisk spennende fagene jeg skal ha. Kremt. Fysikk, kjemi og den vanskeligste matta.. jeg dør. Nå skal jeg ut og gå en tur bare for å ha noe å gjøre. Hejdå! Håper alle hadde en fin første skoledag :)

Labels:

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Jeg hadde en fin første skoledag :)

Monday, August 17, 2009 11:50:00 PM  
Blogger sve said...

Bra at skoledagen din gikk fint:)

Jeg er nesten drittlei av skole før det faktisk har begynt..

Tuesday, August 18, 2009 12:12:00 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home