symphony of sound

Thursday, August 20, 2009

sånn er det å være nerd


Credit: Flickr

Nå som jeg har realfag på skolen er jeg super busy. Neida, men vi har hvertfall begynt med lekser og styr allerede. I går brukte jeg hele tre timer i Gamlebyen med klassen for å se Romeo & Julie på et stusselig uteteater. Vi visste selvfølgelig ikke at det var ute så vi satt der i stoffjakker og greier, og vi visste heller ikke at det skulle vare i tre timer. Det var dritt for å si det sånn. Lærern min i kjemi sier forresten det hele tiden, "for å si det sånn". Haha.

I morgen skal tydeligvis lærern høre oss i franske gloser. Da er det litt dumt å ikke ha med boka hjem..

Labels:

2 Comments:

Anonymous linni said...

Skulle gjerne gått på skolen. Sånn right now synes jeg du er kjempe heldig som går på skole.

Man blir lei av lange morninger og ingenting å ta seg til.

Friday, August 21, 2009 7:31:00 PM  
Anonymous Maia Kristine said...

Så ut som det var masse fine bøker :D

Saturday, August 22, 2009 12:03:00 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home