symphony of sound

Wednesday, August 5, 2009

Sånn før jeg legger meg tenkte jeg at jeg kunne fortelle om ukas mest skremmende opplevelse. Jeg var ute sammen med ei venninne, og siden det var kaldt og Silje var sulten, skulle vi kjøre hjem. Vi kjører altså scooter begge to. Der kjører jeg, og aner fred og ingen fare da noe plutselig kiler meg på haken. "Faen", tenker jeg fordi det er så irriterende å kjøre når et hårstrå kiler deg i ansiktet mens du kjører. Jeg dytter det bort og kjører videre. MEN det blir ikke borte for plutselig kjenner jeg at noe faller NED i jakka mi, og siden jeg hadde på meg singlet, rett ned i toppen i kløfta jeg ikke har. "Faen", tenker jeg igjen, men holder meg rolig for jeg har ikke noe annet valg enn å kjøre videre. Så, når vi endelig er fremme åpner jeg jakka og ut flyr en SVÆÆÆÆR møll! Den var seriøst like stor som en sommerfugl, og jeg skrek kjempehøyt selv om vi bor i en gate med mange småbarn og klokka var 12 på kvelden eller noe sånt. Gud, jeg grøsser når jeg tenker på det. Blæh. Hva skal møll nedi puppene mine å gjøre mens jeg kjører!?

Takk for meg :)

4 Comments:

Blogger sve said...

Kanskje det er en møll som går på klær? Haha, måtte bare le litt :P Selv om det sikkert var ubehagelig..!

Wednesday, August 05, 2009 2:22:00 AM  
Blogger Karoline said...

Skjønner godt at du ler, jeg :p haha.

Wednesday, August 05, 2009 10:35:00 AM  
Anonymous Natalie said...

Hahahahhaahhahaha, sorry at jeg ler, jeg hadde nok blitt livredd selv hadde det skjedd meg xD

Wednesday, August 05, 2009 11:45:00 AM  
Blogger Karoline said...

Haha, det er greit :P Møll er no dritt.

Wednesday, August 05, 2009 9:56:00 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home