symphony of sound

Saturday, September 12, 2009

i promise you there will come a day

I dag sov jeg leeenge. Kunne sikker sovet enda lenger, men jeg hadde et mission i dag så jeg ordna meg og dro til byen. Her er et par bilder av dagens antrekk. Hadde støvlettene mine til. De er nok de eneste høyhælte skoene jeg føler meg bra i. Føler ikke at jeg må konsentrere meg så veldig for å holde balansen.



Jeans fra Only, singlett fra H&M, cardigan fra Samsøe & Samsøe, ring fra Glitter.

Mitt mission i byen var å kjøpe skoene på Bianco som jeg har siklet på i mange uker. Da jeg var i byen med Synne i går så jeg at de var på salg for 300 kroner, men jeg måtte tenke på det. Siden jeg aldri sluttet å tenke på de igjen, måtte jeg nesten bare ha de. De er sinnsykt høye da.. Nesten 11 cm høye hæler. Thank God for platform-greia foran. Jeg dør litt av å ha de på, men de er verdt det da, right?




Jeg kjøpte også denne lua fra H&M Divided. Kul? I knooow. Veldig grunge, men jeg liker den. Det er svart pels for de som ikke ser det.


Har ikke store planer for dagen for å være ærlig, men nå er det dette som står for tur. Pepsi Max og nytt Costume, kan det blir bedre?

Ha en fortsatt fin helg! :)

Labels: , , ,

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Awesome sko :D Og jeg elsker håret ditt!

Saturday, September 12, 2009 6:28:00 PM  
Blogger Karoline said...

takk :D

Saturday, September 12, 2009 10:34:00 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home