symphony of sound

Sunday, September 27, 2009

ukas kjøp

Som jeg nevnte i går var jeg en tur i byen for å lufte bankkortet. Neida. Men jo, jeg var i alle fall på en av mine faste lørdags-lonerturer til Torvbyen. Trengte noen småting som hårspray og litt sånt forskjellig, men så kom jeg inn på H&M og fikk se de nye ringene de hadde fått inn, som jeg bare måtte ha. Jeg tok med den størrelsen jeg pleier å kjøpe, så kommer jeg hjem og åpner den ene pakken (gullringene) og alle ringene er for store fordi når jeg prøvde de i butikken var det en sikring på de som var surra rundt ringene to ganger. YAY! Blah. Må tilbake og bytte sølvpakken. Anyway..



Bluse fra Vero Moda (100 kroner på salg), hårspray og varmebeskyttende spray fra Sunsilk, neglelakkfjerner og nye ringer.

Kjøpte meg ny olabukse denne uka også, men den orker jeg ikke å ta bilde av. Veldig fin i alle fall :) Denne uka tror jeg og håper jeg at opplæringen min på Vero Moda starter. Begynner å bli utrolig utålmodig merker jeg, for jeg vil bare begynne NÅ! Har ventet siden forrige torsdag. Gleder meg masse. Vero Moda er jo en så fin butikk også. I dag har jeg jobbet (min gamle jobb) og tjent inn litt av de pengene jeg brukte denne uka. Bruker alltid det som en unnskyldning på lørdagene hvis jeg finner noe fint. Får jo tilbake pengene på søndag igjen! Synes det er ganske så kjekt i grunn.

Nå sitter jeg og nerder eBay og hører på Mixed Up med Miley Cyrus. Det er sånn en søndag skal være :) Ha en fortsatt fin ferie!

Labels: ,

4 Comments:

Anonymous Anette said...

Søt bluse, og kjempestilige ringer! :D
Jeg elsker tilbehør: -D

Sunday, September 27, 2009 10:12:00 PM  
Blogger Karoline said...

Takk, me too :D

Sunday, September 27, 2009 10:43:00 PM  
Blogger Cecilie said...

Fine ting :) Jeg må begynne å bruke ringer oftere.

Monday, September 28, 2009 5:59:00 AM  
Anonymous karoline said...

fine ringer! :D

Monday, September 28, 2009 5:21:00 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home