symphony of sound

Saturday, October 31, 2009

happy halloween

Long time, no see igjen, men det gidder jeg ikke si noe mer :) Har det veldig bra om dagen egentlig. Har begynt å trene på Elixia igjen, jeg går på skolen, er med venner og jobber en gang i blant. I pausen min på jobben i dag gikk jeg innom BikBok og se hva jeg kjøpte!


Balmain look-a-like jakken! Seriøst, I die! Sitter og ser på den hele tiden.
Etter å ha gått og tittet på Vero Moda klær i en måned måtte jeg til slutt kjøpe meg noe. Nå har jeg i alle fall en grunn siden vi helst skal gå i VM-klær på jobb. Jeg har ikke så mye derfra så nå må jeg handle :). BRA unnskyldning!


Det er lov til å reagere på fargevalget mitt - ikke noe svart.
Og til slutt vil jeg vise dere en annen ting jeg kjøpte i pausen min i sta. Med en gang jeg så den tenkte jeg "den MÅ jeg ha", så jeg prøvde den og den satt kjempefint så det var ikke noe å lure på.


Mitt nye navn er nå paljettjenta. De på jobben har begynt å kommentere at jeg stadig går kledd i paljettet, ikke på en negativ måte da heldigvis. Men jeg liker paljetter jeg :) Synes det er så kjekt når man skal pynte seg litt, men ikke er helt sikker på hva en skal ha på seg. Hvis jeg tar på paljettvesten min over en helt vanlig t-skjorte seg jeg plutselig pynta ut. Noen som er enige?

I dag er det jo Halloween og alt, men jeg sitter hjemme. Litt kjedelig er det, men på en måte litt deilig også så lenge jeg slipper å åpne døra, haha. Mamma og pappa var i Sverige i dag og de har kjøpt litt godteri til meg, så jeg har det i grunn ganske bra. Håper alle har en fin helg og Halloween :)

Labels: , ,

4 Comments:

Anonymous Monkey said...

Digger jakka!

Cardiganen var dritfin. Hva koster den?

Saturday, October 31, 2009 11:09:00 PM  
Blogger Sarah said...

brilliant selection! cool blog xx

Sunday, November 01, 2009 10:33:00 PM  
Blogger Helene Sofie said...

heey, mye fint!

Tuesday, November 03, 2009 7:37:00 PM  
Blogger Karoline said...

Takk :D

Friday, November 06, 2009 4:27:00 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home