symphony of sound

Thursday, October 1, 2009

shopping for alle penga

Som jeg nevnte tidligere har jeg vært på Nordby i dag, og selvfølgelig kom jeg hjem med noen ting, men først vil jeg vise dere buksa jeg kjøpte i forrige uke. Den jeg ikke gadd å ta bilde av tidligere.

Som alltid når man er på Nordby besøkte jeg denne butikken..

Og her er posens innhold.


Verdens mykeste skjerf og "bloggveska". Den er fresh da.

Så var mamma og jeg innom Bellbox eller noe sånt, og jeg fikk disse. Det er varmebeskyttende spray som er spesielt for krøller og bruk av krølltang, og det passer jo perfekt for jeg bruker krølltang omtrent hver dag. Sprayen skal gjøre krøllene mer markerte og gjøre så de holder lenger. Å bruke krølltang så ofte sliter jo en del på håret så jeg håper disse kan beskytte håret mitt. De kan forresten kjøpes på feelunique.com til bare halve prisen fant jeg ut.

Og på Panduro kjøpte jeg steiner og tekstillim. Jeg har nemlig tenkt til å freshe opp en av de svarte strømpebuksene mine. Tror det kunne blitt litt kult. Me får sjå.

Dette var dagens fangst! Faktisk var det pappa som betalte for veska mi, så takk for det papi :) Jeg er ikke bortskjemt altså. Jeg spør aldri etter penger, sånn seriøst. Har hatt en ganske så fin dag, selv om humøret er litt opp og ned hele tiden. Det er det en grunn til, men det trenger man ikke å dele på bloggen :) I morgen skal jeg klippe meg, og fra 17:00 til 20:30 jobber jeg på Vero Moda. Min første dag på jobb, og jeg er SÅ klar! Tror jeg skal ha på meg den nye buksa og blusen jeg postet i et innlegg lengre nede på siden. Blir det bra tror dere? Selvfølgelig skal jeg ha noen ringer og sånt, og ballerinasko :)

Håper alle som har ferie koser seg masse, og til dere som ikke har det - hold ut, det er bare en dag igjen!

Labels: ,

5 Comments:

Blogger sve said...

Så mye fint! Digger jeansen :D

Jeg har lyst på den "Wang-kopien" som "alle" har nå. Den fra Zara med nagler i bunnen.

Thursday, October 01, 2009 9:12:00 PM  
Blogger Karoline said...

takk :D ååå, JA! den veska er sykt fin!

Thursday, October 01, 2009 9:22:00 PM  
Blogger Cecilie said...

Gode kjøp :)

Friday, October 02, 2009 3:54:00 PM  
Blogger AK said...

Kjempefine kjøp:)

Saturday, October 03, 2009 4:31:00 PM  
Anonymous Hanna said...

her var det mange fine kjøp! Den strømpebuksa blir nok knallkul :)

Sunday, October 04, 2009 11:24:00 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home