symphony of sound

Sunday, October 11, 2009

take me to paris


Damn, telefonen min datt nettopp i gulvet.. Dagen min startet ganske dårlig. Jeg drømte nemlig om ekle edderkopper og våkner av at jeg "ser" en edderkopp som kryper i ansiktet mitt. Gross, I know. Nå er jeg i alle fall ferdig med å jobbe, pengene er i lomma og jeg er fornøyd (: Glemte å fortelle at jeg kjøpte en genser i går. Den er utrolig kul! Så nå er jeg all set for vinteren. Mangler bare støvletter. Har lenge hatt en crush på et par grå støvletter på DNA, men de koster liksom 1300 kroner eller noe og det har jeg ikke råd til. Men nå har jeg forhandlet litt med mamma, og hun kan betale halvparten så da blir det nye støvletter på meg :D Skal ta bilde etter at jeg har kjøpt de.

Blir ikke så mye avslapning i helgene nå. Skole og jobb på fredag, ut på lørdag, jobb og som regel lekser på søndag. På lørdagene vil jeg helst til byen en tur også så jeg kan ikke sove så lenge. Har det travelt om dagen, men jeg liker det egentlig :) Kunne godt vært foruten noen av leksene vi får da. Nå skal jeg straks på middag hos mormor så jeg må krølle håret mitt og ordne meg i stand til det. Skal ta bilde av genseren i kveld!

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home