symphony of sound

Monday, October 19, 2009

vi har pusset opp kjøkkenet og jeg elsker det


Vi mangler to dører på overskapene bare så det er sagt. De kommer om ikke så lenge :P



Vårt nye doble kjøleskap med ismaskin. Det er like gøy hver gang jeg skal hente vann.

Tapeten vår på den ene veggen. Den er SÅ kul, og selvfølgelig var det jeg som valgte den :)

Her er noen bilder av kjøkkenet vårt. Det eneste jeg ikke liker der nå er oppvaskmaskinen. Den ser så utrolig utdatert ut til den nye innredningen, så forhåpentligvis blir den byttet ut snart :P Det ser også litt dumt ut uten de to dørene vi mangler. Uansett så elsker jeg det. Liker å kunne hente med iskaldt vann med isbiter når jeg vil og at jeg kan lukke igjen skapene uten at det kommer en eneste lyd fordi de lukker seg igjen rolig av seg selv.

Labels:

4 Comments:

Anonymous Monkey said...

Å, det var kjempekult! Hvordan så det ut før da, eller glemte du å ta før-bilder?

Det er så herlig å alltid ha tilgang på isbiter og dermed alltid kald drikke. Har det hos pappa og det er digg.

Hvor er kjøkkenet kjøpt forresten? :P

Monday, October 19, 2009 11:09:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

Utrolig kult kjøkken :D

Monday, October 19, 2009 11:44:00 PM  
Blogger Cecilie said...

Kjempefint!

Tuesday, October 20, 2009 3:39:00 PM  
Blogger Karoline said...

Monkey: har ingen før-bilder :( pappa som tok de. Kjøkkenet er bestilt i Strømstad, i en eller annen kjøkkenforetning der x)

Takk :D

Wednesday, October 21, 2009 3:59:00 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home