symphony of sound

Wednesday, October 14, 2009

where did you go?




Har ikke blitt noe bilde av genseren fordi pappa har tatt kameraet og jeg vet ei hvor det er. Hmm.. Nå leser jeg og skriver notater til en kjemiprøve jeg har i morgen i 1. time så bloggen blir nok en gang nedprioritert. Jeg er et ondt menneske :)

You Found Me, Where The Story Ends, Syndicate og Look after You av The Fray. Bra gjøre-lekser-eller-øve-til-prøve-musikk. Btw, bildene er nok en gang fra We Heart It. Dere må bli lei?

Labels: ,

3 Comments:

Blogger sve said...

Nei, jeg er slettes ikke lei :D Nydelige!

Lykke til på prøven!

Wednesday, October 14, 2009 11:28:00 PM  
Anonymous Anette said...

Lykke til på prøven!:)

Sunday, October 18, 2009 1:19:00 PM  
Blogger Karoline said...

Monkey: bra :D
Takk til begge! Prøven gikk ganske bra tror jeg :)

Sunday, October 18, 2009 2:03:00 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home