symphony of sound

Monday, November 30, 2009

i'm happy because

● I morgen får jeg lønning.
● Jeg har min andre kjøretime i morgen og jeg begynner å få det til faktisk.
● Det er snaaart desember og tid for julekalender.
● The Rachel Zoe Project er et av de beste tvprogrammene.
● Det snart kommer nye episoder av Gossip Girl, The City og The Hills.

Nok en busy week. Torvbyen har lenge vært under oppussing, men på torsdag åpnet alle de nye butikkene så nå har vi fått Gina Tricot, Urban, Indiska og en nyoppusset H&M (som btw er huge!). Utålmodig som jeg er gikk jeg og to av jentene i klassen min rett til byen så fort vi fikk muligheten. Takk Gud for at norsklæreren ikke kunne møte opp til timen den dagen. Jeg tok penger fra julegave-sparepengene for å gå på Gina. Litt skuffende var det vel egentlig, fordi jeg alltid får så høye forventninger før jeg drar dit. Sannheten er vel at klærne deres er av ganske dårlig kvalitet, i alle fall virker det sånn med mange av plaggene. Derfor endte jeg opp med en tights bare. Jeg kunne bare ikke la være å ta den med meg for den minnet om en jeg så bilde av på Jak & Jill. Den er AWESOME! Bilder kommer en annen dag. Når vi snakker om bilder, jeg har hatt planer om å vise de siste tingene jeg har kjøpt i evigheter, men har aldri fått tid. Nå nærmer det seg tre uker siden jeg kjøpte de sikkert.

Jeg skulle egentlig bare jobbe lørdag denne uka, men på torsdag ble jeg ringt opp av distrikssjefen som lurte på om jeg kunne jobbe i Torvbyen den samme kvelden. Følte meg ganske så ufresh den dagen for jeg hadde ikke akkurat planlagt å jobbe, men stilte opp allikevel. Det var helt KAOS! Det var jo den samme dagen som alle de nye butikkene åpnet og samtidig julegateåpning i byen med langåpent og masse tilbud så det krydde av mennesker! Det var gøy da, og vi hadde det veldig koselig med julemusikk og greier :) Det var ikke så gøy å komme hjem klokka 23 på en school night da, med tanke på at jeg skulle ha lekseprøve i både fysikk og fransk dagen etter. Jeg sovna fra begge deler selvfølgelig. Lucky me, jeg følte meg ikke så bra på fredag og slapp fysikken hoho. Sov hele dagen fra 12 til 18 omtrent så jeg tror jeg trengte en fridag for å ta igjen søvn.

Det føles ikke som jeg har hatt helg egentlig. Jobb hele lørdagen og litt stress på kvelden, så opp tidlig på søndag for å jobbe igjen. Gleder meg til søndagsjobbingen er ferdig ja. Bare tre uker igjen! :D

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home