symphony of sound

Tuesday, November 10, 2009

personlig stil


Nowadays er dette med personlig stil veldig i fokus. Man skal være seg selv, være original og ikke bry seg om hva noen andre mener. De siste årene har det blitt mer godtatt å kle seg annerledes, men jeg vil si at det ikke er like vellykket i alle tilfeller. Noen kjendiser drar det litt for langt som for eksempel Lady Gaga eller Katy Perry. Da Lady Gaga møtte opp på VMA's i noe som kunne minne om en tettsittende burka med fjær (no offence), synes jeg det for eksempel var litt drøyt. Vil personlig stil si at man skal kle seg som om det er Halloween hver dag? Personlig stil kan være kult det, men hvis man kler seg etter hvordan en skal få mest oppmerksomhet handler det ikke lenger om deg lenger, men om hva alle andre synes om deg.

Noen kjendiser klarer seg derimot bra, og et eksempel er Lauren Conrad fra The Hills. Hun har peiling på mote, men følger den ikke slavisk fordet. Hun vet hva som kler henne og setter ting sammen på en fin måte. Jeg liker at hun kler seg veldig søtt og jentete, også er jeg selvfølgelig misunnelig på hennes 3-4 Chanelvesker, Balenciagavesker og resten av veskene hennes. Jeg er også ekstremt sjalu på hennes lange hår som jeg aldri kan få hvis jeg ikke velger å slite ut håret mitt med extensions. Selv tyr jeg som oftest til svarte klær uansett anledning, rett og slett fordi jeg føler at det kler meg best, men av og til skulle jeg ønske at jeg kunne gått kledd som Lauren i bildet øverst til høyre. Favorittantrekket her er uansett det midterste bildet nederst. Selv om Lauren har en ganske vanlig stil, klarer hun alltid å gjøre noe som gjør antrekket mer interessant synes jeg. Av og til skulle jeg ønske jeg kunne rane klesskapet hennes, og tatt en kjapp tur innom Mary-Kate og Ashley sine også. De kler seg noen ganger i rare ting, men Mary-Kate har også mange av drømmeplaggene mine. HELDIGGRISER!

Hva synes dere om Lauren? Er det noen andre dere liker stilen til? :)

Nå tenker dere kanskje "hva skjer med late-night posts på en hverdag?". Jeg har nemlig studiedag i morgen og fri fra skolen. Studiedag du liksom.. Moroklumpene.

Labels: ,

9 Comments:

Blogger Marinakvalvik said...

kunne godt tenkt meg håret hennes for å si det slik. utseendet også.

Wednesday, November 11, 2009 1:02:00 AM  
Blogger Cecilie said...

Jeg elsker stilen til Lauren :)

Wednesday, November 11, 2009 5:44:00 AM  
Anonymous Monkey said...

Jeg synes egentlig ikke det er så mange kjendiser (Hollywoodkjendiser osv.) som kler seg så utrolig bra. Rachel Bilson har en ganske enkel stil, men jeg liker den. Jeg har allitd likt Mary-Kate og Ashley, men det er umulig å skjønne seg på dem, og jeg tror ikke det er meningen av vi skal det heller. De gangene de treffer er det råfett.

Jeg synes Lauren Conrad har litt kjedelig stil. Litt for safe, men for all del, hun har mange kule plagg. Har ikke hun extensions da? Bare til å gå til frisøren og si at du vil ha Lauren Conrad-hår, haha :)

Og jeg er enig i det du sier om Lady Gaga, for noen år siden så hun ut som hvilken som helst jente. Det hun går i nå er bare kostymer og jeg føler meg ganske overbevist om at det er for å få PR.

Wednesday, November 11, 2009 1:05:00 PM  
Anonymous Ida said...

Lauren Conrads stil er så UTROLIG fin!! :D
Kul blogg :D

Wednesday, November 11, 2009 1:24:00 PM  
Blogger Karoline said...

Monkey: MKA sin stil er vanskelig å forstå seg på :P den ene dagen går de på gata i en vintage bestemor-aktig kjole, mens neste dag kjører de skinntights, blazer og Alexander Wang.

LCs stil er safe, men jeg synes hun kler seg pent uansett anledning :) Hmm, mulig hun har extensions x) Uansett så tror jeg håret mitt dør hvis jeg prøver det, haha.

Ida: takk :D

Wednesday, November 11, 2009 2:33:00 PM  
Anonymous Ida said...

Tusen takk! :D

Wednesday, November 11, 2009 3:32:00 PM  
Blogger Cecilie said...

Monkey: Better to be safe than sorry.

Wednesday, November 11, 2009 6:05:00 PM  
Blogger Renate said...

Liker stilen hennes, hun ser alltid veldig fresh og pen ut, men syns mye blir litt kjedelig. :)

Saturday, November 14, 2009 1:01:00 AM  
Anonymous caroline said...

jeg elsker stilen hennes, særlig sminken! vet du om lauren har extensions? hun må vel ha det, ellers er jeg utrolig misunnelig på håret hennes :-)

Sunday, November 15, 2009 1:44:00 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home