symphony of sound

Sunday, June 13, 2010

july 3rd: california here we come

Marius og jeg ble vekka halv 10. Da var det på tide med frokost mente gamlingene, så vi kledde på oss og gikk ned på caféen for å se hva de hadde der. Jeg spiste en nokså sunn frokost om jeg skal si det selv – sandwich med grovt brød, salat og kalkunskinke and a fruit bowl. Veldig godt. Etter det hadde vi plutselig dårlig tid og da jeg var ferdig med å dusje, hadde vi bare et kvarter igjen til vi måtte sjekke ut. Heldigvis var ikke det noe problem, selv ikke for meg som alltid bruker lengst tid. Da gjelder det bare å slenge på seg noe klær, gre håret og kjappe seg med sminka. Brukte nok ikke noe mer enn 10 minutter.


Vi satte oss i bilen i 11-tiden, og kjørte helt til klokka ble 5. Vi tok noen tissepauser innimellom heldigvis fordi vi måtte fylle bensin, også kjøpte vi is en gang. Det ble en kjedelig biltur. Sov litt, leste litt og hørte på musikk. Det var utrolig deilig å være tilbake. Vi endte på samme hotell som forrige gang, men et annet rom. Nå bor vi på 742, helt i enden, men det er greit det altså. Det er akkurat det samme for mamma hvor vi bor så lenge det finnes en kaffetrakter der. Ho er ikke så kravstor akkurat. Vi rakk å slappe av litt på hotellet før vi dro ut for å spise. I dag skulle vi på Red Lobster fordi pappa endelig skulle smake hummer. Det er sinnsykt dyrt hjemme tydeligvis, mens her koster det ikke mer enn hundrelappen omtrent. Mamma og jeg bestilte kongereker og kylling med ris og brokkoli – skikkelig godt! Marius var også fornøyd.


Etter Red Lobster dro vi på Target. Marius trengte noe, og vi andre skulle bare titte. Det endte meg at lille meg brukte en del penger igjen. Hvem elsker ikke Target? Alt du kan tenke deg til en billig penge – himmelsk! Hvis du lurer på hva jeg kjøpte står det nok en gang nederst.

Da vi gikk inn på Target var det lyst, da vi kom ut var det mørkt. Ikke vet jeg hvor lang tid vi brukte der inne. Nå er vi hvertfall tilbake på rommet igjen. Marius holder på med gitaren sin kjøpt i San José, pappa leser og mamma titter i taket. Ho prøver å få signal på mobilen sin så ho kan få ringt til mormor, men det nytter ikke. Jeg sitter bare her å skrive som vanlig. Det er som regel jeg som kaprer pcn på kvelden, og deilig er det. Skriver brev med Synne og Cecilie nesten hver dag, og det er alltid kjekt å få sjekka mailen sin. Jeg er hvertfall blitt avhengig av å sjekke den hver kveld.

Kjøpt i dag:
● The Hills season 1 på DVD, $20.
● The Hills season 2 på DVD, $30.
● Skullcandy headset, $35.

Labels:

3 Comments:

Blogger Front Row Mode said...

Loving the blog

tc

www.frontrowmode.blogspot.com

Sunday, June 13, 2010 9:35:00 PM  
Anonymous ida said...

Ååh, hørtes digg ut! Er du der nå, eller skal du reise igjen liksom? :) sv: tuusen takk!

Sunday, June 13, 2010 10:11:00 PM  
Blogger Cecilie said...

Yay, du nevnte meg :D Good times! Jeg husker at vi sendte mail. Jeg var vel i Gran Canaria samtidig som du var i USA :) God Bless these blog entries <3

Tuesday, June 15, 2010 5:30:00 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home