symphony of sound

Tuesday, June 15, 2010

july 6th: solbrent!

Jeg ble nemlig solbrent i dag, for vi starta dagen med litt soling og bading i et par timer. Mamma, pappa og jeg bare da, for Marius ville ikke. Derfor kom vi oss ganske sent ut fra hotellet også, og ”frokosten” ble i 15-tiden på McDonalds. Ikke akkurat det sunneste alternativet. Jeg får heller sulte meg på frukt når jeg kommer hjem, for her i landet er det nesten umulig å få et sunt måltid.

Etter McDonalds dro vi får å finne en Target, og i følge GPS’n skulle den ligge på Florence Avenue, men den var jo helt på jordet. Vi kjørte og kjørte til vi havna i ghettoen, og da snudde vi. Da kjørte vi til Guitar Center igjen fordi Marius skulle kjøpe strenger til gitaren eller noe. Jeg og mamma satt i bilen så lenge. Jeg sov. De ble der inne en stund tror jeg, for jeg rakk å våkne og å sovne igjen fire ganger. Etter det dro vi til en kjempestor butikk rett borti gata hvor de bare hadde sko! Heaven. Til og med Marius som aldeles ikke skulle være med for han trengte ikke flere sko, kom ut med to par. Jeg kjøpte to par fra Steve Madden til $30 og $50. Et par hvite gladiatorsandaler og et par svarte krokodilleskinn-sandaler. Dritfine begge to. Nå har jeg 11 par sko, og flere skal det bli bare jeg finner flere fine Converse. Jeg ser nemlig etter et par lave, hvite, men det finnes ingen steder i min størrelse. Grusomt irriterende!

Etter vår lille tur i skobutikken, hvor vi endte opp med 7-8 par sko tilsammen, var klokka allerede blitt rundt barnetv-tid. Da skulle vi kjøre til den Target’en vi prøvde å finne tidligere på dagen. Denne gangen fant vi den faktisk også, men de hadde dårligere utvalg der enn på den nær hotellet så jeg fikk ikke kjøpt DVDene mine i dag heller. Vi skal kjøre dit i morgen for jeg skal kjøpe Full House sesongene. Vet ikke om jeg skal kjøpe alle ennå da, men de er utrolig billige her i forhold til hjemme. En fra DVDStrax koster 250 kroner, her koster en 120 kroner omtrent. Det ble ihvertfall ikke noen i dag. Nå begynte sulten å snike seg innpå. Vi tok opp jakten på nærmeste Pizza Hut. Pappa bestemte nemlig i går at vi skulle spise pizza i dag. Fair enough.
Den eneste Pizza Hut'en vi fant var en man bare kunne bestille fra, så det gjorde vi og tok med tilbake til hotellet. Da var klokka rundt 20 uansett, så vi var slitne etter en lang dag. Tiden går så utrolig fort her borte! Og snart skal vi hjem allerede. Wuææ.

Kjøpt i dag:
● Steve Madden gladiatorsandaler, $50.
● Steve Madden sandaler,$30.

Jeg tok visst ingen bilder den dagen...

Labels:

1 Comments:

Anonymous maia said...

Jeg elsker disse innleggene :D Liker å få tips til hva man kan gjøre i USA og hvor man burde dra :)

Tuesday, June 15, 2010 1:47:00 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home