symphony of sound

Wednesday, June 16, 2010

july 7th: shopping for alle penga

I dag synes vi det var på tide med litt shopping igjen. Vi starta dagen rolig i grunn. Ordna oss og dro ut. Første stopp ble Intuition! Det er en butikk jeg har villet dratt til lenge. Her handler kjendiser som Hilary Duff, Mary-Kate og Ashley, Miley Cyrus og Lauren Conrad. Det var himla mye dyrt der da. Fant en fin veske, men kjøpte den ikke. Endte bare med et armbånd jeg har hatt planer om å kjøpe meg en stund. Et brunt lærarmbånd med peacemerke og et sånt øye som betyr ettellerannet. Så en Elizabeth & James-kjole da! Den var utrolig fin. Dyr var den og. De som jobbet der synes det var så utrolig morsomt at en fra Norge hadde hørt om butikken, og stilte masse spørsmål om hvordan jeg hadde funnet den og greier. Så sa jeg at jeg hadde hørt om den i blader og på internett, og at jeg hadde vært innom nettbutikken og sånt og de ble helt sånn "WOW, så kult!". Haha.

Vi kjørte videre. Flere ganger denne uka har vi kjørt forbi Beverly Center, og i dag var det på tide å besøke det. Det hadde hele åtte etasjer. Heldigvis var bare tre av de med butikker. Vi spiste ”frokost” først. Jeg og mamma kjøpte Panda Express. Klokka tre var vi klare, og da ble vi enige om å dele oss og møtes klokka fem. Innen den tid hadde mamma og jeg bare klart å komme oss gjennom to etasjer. Den tredje fikk heller være, for vi hadde allerede brukt nok penger – hvertfall jeg. Liste under som vanlig. Klokka var blitt mye da vi var klare til å dra, nesten middagstid faktisk, så vi kjørte til Santa Monica.

Etter å ha funnet parkering der gikk vi inn på Sears og Macy’s. Sears var utrolig tragisk, men Macy’s derimot var litt bedre. Jeg fant utrolig nok to olabukser! Mamma kjøpte ei fin hettejakke fra Hurley som jeg egentlig har lyst på selv. Jeg låner nok den noen ganger, ja. Pappa var dritt lei da vi kom ut fordi vi hadde brukt så lang tid. Vi dro derfor å spiste middag på den italienske restauranten vi spiste på på 4th of July. Vi bestilte lasagne og calzone, lasagne på meg. Og siden de har så gode desserter, dessert på slutten. Sjokolademousse!

Da vi var ferdige å spise var klokka blitt nok synes vi så vi kjørte tilbake. Slitne var vi uansett. Targeten får drøye til i morgen. God natt.

Kjøpt i dag:
● Converse
● PINK genser
● PINK undertøy
● 3 t-skjorter fra H&M
● 2 olabukser
● Tote (veske) med peacemerker
● Armbånd fra Intuition
● Masse tilbehør fra For Love 21

Labels:

2 Comments:

Blogger Polliani said...

ser ut som du har det fett. fått kjøpt deg wang vesken? tror de har igjen med både sølv og gull studs, iallefall på nettsiden hans

http://polliani.blogspot.com

Wednesday, June 16, 2010 9:09:00 PM  
Blogger Karoline said...

Er ikke der nå, dette er fra 2008, forrige gang jeg var der :) Reiser tirsdag neste uke, så har ikke kjøpt Wang-vesken, men skal det når jeg kommer til LA. Har holdt av en med gullnagler :)

Wednesday, June 16, 2010 11:43:00 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home