symphony of sound

Saturday, June 19, 2010

july 8th: juicy couture on rodeo drive!



Rodeo Drive!

God natt var litt å ta i tror jeg, for brannalarmen på hotellet gikk til sammen fire ganger I løpet av nattan. Skummelt var det. De begynte i 2-tiden på nattan, og ingen visste hva som skjedde. Vi fikk beskjed om å holde oss rolige til de fant ut hva det var, og om det var brann, men det var det ikke. De sa i fra at alt var greit, og at det bare var en feil med alarmsystemet. Etter andre eller tredje gangen den gikk, fikk vi beskjed om at noen drev å røyka på et rom i 8. etajse, men det var ikke sikkert. Jeg turte hvertfall ikke å legge meg etterpå, og satt oppe til klokka 6. Snakka med folk hjemme på msn ganske lenge. Hjemme var det jo midt på dagen. Ble trøtt etterhvert, så da tenkte jeg at jeg kunne prøve å sove litt, men AKKURAT da jeg skulle legge meg gikk alarmen igjen. Heldigvis sovna jeg etter det, med klærne på visst nok, men jeg sovna hvertfall. Ble ikke vekka igjen før halv 2, etter at mamma og pappa hadde vært ved bassenget et par timer.



That's right!

Denne ville jeg ha med hjem..

Da var det full fart med en gang. Ordna oss og dro på Subway for å spise frokost. Klokka var nesten halv fire da vi var ferdig der. Da dro vi til Target, fordi jeg skulle kjøpe noen filmer. Da hadde de selvfølgelig ikke de jeg skulle ha, så jeg fikk bare kjøpt en. Jaja.




LOVE

Etter vår korte tur til Target kjørte vi til Rodeo Drive <3

Se så pent!

Louis Vuitton, Bentley, Lexus #1, Lexus #2 (ser det ut som)

Jeg vil ha en Range Rover!

Etter å ha gått på Rodeo Drive en times tid, dro vi videre til Santa Monica. Vi fant frem til Third Street Promenade hvor det var masse butikker jeg ville til. Yaay! Nå liker jeg Santa Monica enda bedre. Der var det Urban Outfitters, Forever 21, Victoria’s Secret og alt! Fantastisk! Men vi var sultne, så vi orka ikke se så mye. Vi fant en food court, og spiste der. Mamma og jeg spiste kinamat, Marius og pappa McDonald’s. Etter maten dro vi hjem igjen. Heldigvis gikk ikke alarmen flere ganger.

Kjøpt i dag:
● Full House sesong 8 på DVD
● Juicy Couture-hettejakke

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home