symphony of sound

Saturday, June 26, 2010

materialistic

Hei igjen. Har funnet ut at jeg egentlig synes det er ganske dritt å blogge. I det siste har dette blitt en skikkelig USA-blogg og det var ikke det den skulle være om i det hele tatt. I tillegg har bloggen dødd litt i det siste, og føler at jeg bare skriver for meg selv, noe som ikke er særlig gøy. De hjemme snakker jeg med og de får se bilder på Facebook av der jeg er. Bloggingen har bare blitt en jobb, og det er ikke neo jeg vil ha i livet mitt akkurat nå. Så fra nå av skal jeg bare la bloggen være. Det kan godt hende jeg skriver litt inni mellom, for jeg får jo A.Wang-vesken min snart blant annet. Bloggen har blitt så veldig personlig i det siste, og det liker jeg ikke, så fra nå av blir det ikke dagbokinnlegg og sånne ting. Bloggen skal høre til den materialistiske (wait, what?) delen av meg, så det er det dere får høre om i så fall :D haha. Nå vil jeg i alle fall nyte ferien, og jeg håper dere gjør det samme!

Labels:

1 Comments:

Blogger Cecilie said...

Kjedelig, for jeg elsker USA-innleggene dine, men jeg kan forstå det. Gleder meg til å høre om alt uansett :)

Saturday, June 26, 2010 3:36:00 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home