symphony of sound

Friday, June 18, 2010

summer readin'

Om sommeren blir det alltid mye lesing. Det er så deilig å sole seg på stranda mens man leser en god bok. Både når det kommer til filmer og bøker, er jeg en skikkelig pingle, så jeg leser alltid chick lit. Takler ikke sånne skumle historier, haha. Har en fin liten samling stående på rommet (står flere bak de dere ser på bildet). Kjøpte fire bøker sist jeg var i byen for å ha med meg på ferie: Thanks for the memories, Remember me?, A Place Called Here og Om du kunne se meg nå. Liker best å lese engelske bøker, men den ene er på norsk. Akkurat nå leser jeg I heart New York, og synes den er ganske så bra. Må nesten kjøpe I heart Paris og I heart Hollywood også!

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home