symphony of sound

Saturday, June 19, 2010

USA-innlegg

Vet det blir mye USA-innlegg om dagen, men det er jo for at jeg skal bli ferdig til jeg drar :) For de som er innom bloggen for første gang - USA-innleggene her er fra dagboken jeg skrev mens jeg var der med familien min i 2008 :) Det er mange som ikke ser det, og tror jeg er der nå, men det er jeg altså ikke! Reiser natt til tirsdag så det er ikke lenge igjen. Derfor tenkte jeg å stoppe etter innleggene som kommer i morgen. Det "slutter" altså med at broren min reiser hjem, og at mamma, pappa og jeg reiser videre til Florida for å besøke familien min i St. Augustine. Har nemlig en tante og onkel som bor der :) Vi fløy til Miami, kjørte videre til Fort Lauderdale, besøkte Daytona beach og litt sånt. Tok ikke så mange bilder på slutten, og skrev heller ikke så mye så føler at jeg likesågodt kan stoppe der jeg reiser fra California. Snart blir det jo nye innlegg uansett. Har ikke redigeringsprogram eller noen ting på den grusome mini-pcen vi skal ha med oss, men det skal nok gå bra.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home